pink floyd'u çok severim ama syd barret sonrası tercihimdir. çünkü syd dönemi LSD yani asit etkisinde yazılmış sözler benim için çok uçuktur. cücelerden göllerden yeşil otlardan bilmemnelerden yani halüsinasyon etkisindeki görünütülerden bahseder. bu a pek sarmıyo açıkçası.
Unforgiven'lar ve çok sevgili Scar Tissue için bana başvurabilirsiniz. hatta bir çoğunu anlamanız konusunda yardımcı olabilirim.
ancak unutmayalım, birçoğu hepsi demek değildir :D
Nirvana'nın pennyroyal tea'sinin hikayesini yıllar sonra öğrendim, mutluyum.
Anathema'nın ilk dönem sevemediğim tarzdaki parçaları da ne anlattığı belirsizdir.
Iron Maiden'in sembolik-dinsel öğeler taşıyan parçaları da her ne kadar müzikal anlamda çok sevip takdir ediyor olsam da beynimin bi köşesini anlamsal bakımdan tırtıklayıp dururlar şerefsizim.