Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tiesto yarın turkiyede vay anam - yas sınırlaması :(

  • Kanpp • 15 Temmuz 2005 01:12 • #478186
    neyse ya muahbbet dağılmasın...

    bu bizim kerata üniyi nerde okumustu amerigada mastır falan yapacaktı yaws...
  • melancholic06 • 15 Temmuz 2005 01:13 • #478187
    muhabbet dağılmasın diye topici katlettik, benden pas. kendine başka kurban bul! :))
  • Affedilmeyen • 15 Temmuz 2005 01:13 • #478188
    oturak şu yaşlı vatandaslarımızın wc ihtiyacını gidermelerini sağlayan gezici vidanjör olayı değilmiydi yaw ?

    18 yaş altında madam zoe nin evini ziyaret etmek isteyen arkadaslarımısın dikkatine : sağdan yürüyelim arkadaslar sırayı bozmayın tek tek . ok . halledicez.
  • melancholic06 • 15 Temmuz 2005 01:15 • #478191
    sana boşuna geyik dememişler be ustam, haklılarmış!
  • Kanpp • 15 Temmuz 2005 01:18 • #478194
    aaa bak görüyormusunuzz yoldaş beni terk eyledi...


    abi ya valla süpersin 18 yaş altı yaşadı valla

    lam 18 yaş altı vizite ücretini ödemden olmaz :)

    birde ben şunu isterim bunu isterim yok şansına ne çıkarsa
    bakarsın aysel çıkar bakarsın ismail abi pardonya necla çıkar :)
  • Affedilmeyen • 15 Temmuz 2005 01:22 • #478197
    MİSAFİR UMDUĞUNU DEĞİL BULDUĞUNU YER DERLERMİŞ.
    ben bahtıma hiç güvenemedim açıkcası ömrüm boyunca
    herkes doğum günü pastasından dansöz çıksın diye dua ederken ben Allaam noolur arap felan çıkıp bana saldırmasın dedim. koca bi çocukluk böyle geçti.
    daha sonra fahriye abla ile tanıştım o bana doğru yolu gösterdi bende gençlik kollarına üye oldum doğru yolda.
    gençliğimde böyle geçti.
    şimdi bu makus talihimi başka çocuklar yaşamasın diye bazı işlere ön ayak oluyorum. arka ayaklarımda kanpp.
    hadi hayırlısı
  • Serpent Rider • 15 Temmuz 2005 01:24 • #478199
    tiesto'nun ta a.k. + a.s.
  • Kanpp • 15 Temmuz 2005 01:24 • #478200
    hayırlısı olsn abi ya..

    bu arada fahiriye ablanın teli varsa garmesten cebini mesj atsana abi :)
  • Kanpp • 15 Temmuz 2005 01:30 • #478204
    tiesto'nun ta a.k. + a.s.


    ayıp
  • GaRaJ Arabası • 15 Temmuz 2005 01:45 • #478207
    tiesto yenir mi?