Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tiesto yarın turkiyede vay anam - yas sınırlaması :(

  • melancholic06 • 15 Temmuz 2005 01:47 • #478208
    yaşanır.
  • Kanpp • 15 Temmuz 2005 01:48 • #478210
    görülür ve dinlenir...
  • GaRaJ Arabası • 15 Temmuz 2005 01:50 • #478213
    tiesto ne ben onu anlamadım, dj galiba... da bize ne?

    kooooopaaaaaarrrr biiiizzzzzziiiiii dddddiiiiiijjjjjeeeyyyyyy :)))))))
  • melancholic06 • 15 Temmuz 2005 01:51 • #478214
    sevilir.
  • Kanpp • 15 Temmuz 2005 01:52 • #478217
    yutulur

    öökkkhhh
  • GaRaJ Arabası • 15 Temmuz 2005 01:55 • #478220
    bi şey yazacam ayıp olacak şimdi, nyse
  • Serpent Rider • 15 Temmuz 2005 12:14 • #478236
    lan bu sitede DJ lerin teknocuların ne işi var...??atın lan bunlarıı..
  • melancholic06 • 15 Temmuz 2005 13:48 • #478241
    rock birimi mi kardeş burası? garajın kapısında popçular rapçiler ve diğerleri giremez mi yazıyo?
  • GaRaJ Arabası • 15 Temmuz 2005 16:57 • #478274
    İtler ve popçular giremez yazsa ne kadar güzel olur,
  • firatram • 16 Temmuz 2005 13:52 • #478418
    KAHROLSUN ROCKCILAR VE YASASIN TRANCE.PROGRESSIVE,HOUSE VE CLUBBERLAR...SIZI BASIT INSANLAR SIZIN KAYITLARINIZI BILE MIXERLER YAPIYOR