abi muazzez ersoy'dan sonra birşey yazılmaz abi.Ama Metal milita tam anlamıyla yıkmış abi:))yanlış hatırlamıyoarsam notalji13-14 felan çıktıydı.ama en çok nostaljiyi beklediğim michael jackson(gerçi pop ama)neyse kendine çok iyi bakın çok mükemmel ya yarım saat güldüm yaa allah allah yaw nerden geldi aklına muazzez ersoy muhaahahhahahhhaha