Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en çok hangi şarkıcının nostalji albüm yapmasını istersiniz?

  • kuzucuk • 15 Temmuz 2005 15:34 • #478253
    evet yerli-yabancı olabbilir
  • dexter_holland • 15 Temmuz 2005 16:21 • #478262
    Offspring tabii. Bir de George Michael.
  • Metal milita • 15 Temmuz 2005 16:40 • #478266
    muazzes ersoy:))))
  • kuzucuk • 15 Temmuz 2005 16:43 • #478267
    yuhhhhhhhhhhh...kardeşimde en son 7-8-9 vardı sonrasını hatırlamıyorum..ama iyi espri..:)))
  • UglyKidJoe • 15 Temmuz 2005 16:46 • #478268
    haaaa ha ah :) benden önce davranmışsın. !!
  • delacroix • 15 Temmuz 2005 18:11 • #478311
    ben de geç kaldım:))))
  • -TeUFeL- • 15 Temmuz 2005 19:58 • #478319
    abi muazzez ersoy'dan sonra birşey yazılmaz abi.Ama Metal milita tam anlamıyla yıkmış abi:))yanlış hatırlamıyoarsam notalji13-14 felan çıktıydı.ama en çok nostaljiyi beklediğim michael jackson(gerçi pop ama)neyse kendine çok iyi bakın çok mükemmel ya yarım saat güldüm yaa allah allah yaw nerden geldi aklına muazzez ersoy muhaahahhahahhhaha

    -teufel-
  • paradigm_shift • 15 Temmuz 2005 22:40 • #478330
    muazzes ersoy:))))


    +1
  • nightmare • 16 Temmuz 2005 00:55 • #478363
    müslüm gürses
  • cc_baran • 16 Temmuz 2005 00:57 • #478364
    metallica.
    biraz olsun insana benzerler belki..