Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en çok hangi şarkıcının nostalji albüm yapmasını istersiniz?

  • -TeUFeL- • 15 Temmuz 2005 19:58 • #478319
    abi muazzez ersoy'dan sonra birşey yazılmaz abi.Ama Metal milita tam anlamıyla yıkmış abi:))yanlış hatırlamıyoarsam notalji13-14 felan çıktıydı.ama en çok nostaljiyi beklediğim michael jackson(gerçi pop ama)neyse kendine çok iyi bakın çok mükemmel ya yarım saat güldüm yaa allah allah yaw nerden geldi aklına muazzez ersoy muhaahahhahahhhaha

    -teufel-
Bu konunun tüm mesajları