-
ya şu başlıkları düzgün yazın biraz yaa.
içeriği zaten aptal, bari başlığa özen gösterin.
-
belkide yakıntılı benim gibi.bende sahneye çıkarken hep aynı kol bandını takarım sanş getirsin diye.bir de şu taraftan bakalım adamın kafası herdaim kafa bimilyon konsere çıktığından haberi var mı bakalım:)
-
ehuehuehuehu +1000
-
Bu forumlara yaklaşık 3 aydır yazmamamın haklı bir sebebi..Sanane ister arasına kaçandan giyer ister don giyer..
-
bence tamamen tarz olayı.birde siyah beyaz çizgili adidas eşofmanı başka rockçılarda tercih ediyor...
-
yok bence tamamen maddi durumla alakalı.aslında duman o kadar konser yapıyo ama karın tokluguna.organizatörler sadece yol parasını we bi 20'lik atıyo.ben biliyorum.dediğim gibi duman aslında fakir bi grup ee haliyle adam eşorfmanla çıkıyo.....
-
aman aman ölmüştük meraktan iyiki tartışmaya açılmış bu konu..başka işin mi yok be oturup bunu mu merak ettin?bravooo
-
Bu mesaja cevap yaz
yazmıycam...
-
abicim sana ne adam kendını oyle daha rahat hisseder sanane gıt toplarınla oyna hade hade
-
yenisini alcak parası yoktur garibanın:)