Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Duman ın solıst kaan nie hep aynı eşofmanla konserlere cıkıo???

  • cc_baran • 20 Temmuz 2005 14:59 • #478864
    ya şu başlıkları düzgün yazın biraz yaa.
    içeriği zaten aptal, bari başlığa özen gösterin.
  • -TeUFeL- • 20 Temmuz 2005 15:10 • #478866
    belkide yakıntılı benim gibi.bende sahneye çıkarken hep aynı kol bandını takarım sanş getirsin diye.bir de şu taraftan bakalım adamın kafası herdaim kafa bimilyon konsere çıktığından haberi var mı bakalım:)
  • -TeUFeL- • 20 Temmuz 2005 15:50 • #478878
    ehuehuehuehu +1000
  • Nofx • 20 Temmuz 2005 17:15 • #478882
    Bu forumlara yaklaşık 3 aydır yazmamamın haklı bir sebebi..Sanane ister arasına kaçandan giyer ister don giyer..
  • cigaracı • 21 Temmuz 2005 12:40 • #479003
    bence tamamen tarz olayı.birde siyah beyaz çizgili adidas eşofmanı başka rockçılarda tercih ediyor...
  • localistik • 21 Temmuz 2005 13:14 • #479004
    yok bence tamamen maddi durumla alakalı.aslında duman o kadar konser yapıyo ama karın tokluguna.organizatörler sadece yol parasını we bi 20'lik atıyo.ben biliyorum.dediğim gibi duman aslında fakir bi grup ee haliyle adam eşorfmanla çıkıyo.....
  • luthieen • 21 Temmuz 2005 17:59 • #479034
    aman aman ölmüştük meraktan iyiki tartışmaya açılmış bu konu..başka işin mi yok be oturup bunu mu merak ettin?bravooo
  • Affedilmeyen • 21 Temmuz 2005 19:09 • #479044
    Bu mesaja cevap yaz

    yazmıycam...
  • utanmaz • 21 Temmuz 2005 19:19 • #479045
    abicim sana ne adam kendını oyle daha rahat hisseder sanane gıt toplarınla oyna hade hade
  • Serpent Rider • 23 Temmuz 2005 09:57 • #479216
    yenisini alcak parası yoktur garibanın:)