Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Duman ın solıst kaan nie hep aynı eşofmanla konserlere cıkıo???

  • localistik • 21 Temmuz 2005 13:14 • #479004
    yok bence tamamen maddi durumla alakalı.aslında duman o kadar konser yapıyo ama karın tokluguna.organizatörler sadece yol parasını we bi 20'lik atıyo.ben biliyorum.dediğim gibi duman aslında fakir bi grup ee haliyle adam eşorfmanla çıkıyo.....
Bu konunun tüm mesajları