Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

mükemmel bir bar grubunun repertuarında olması gereken parçalar

  • bigbirader • 20 Temmuz 2005 18:05 • #478892
    milleti çoşturan, ama grubu yormayan, klavyeye ya da ikinci bir gitara ihtiyaç duymadan çalınabilecek, insanları (müşteriyi) gerçekten eğlendirebilecek parçalar nelerdir? hadi bakalım, mükemmel repertuarı yaratalım :)

    duman - içerim ben bu akşam
    kurban - yalan
    mor ve ötesi - bir derdim var
    mor ve ötesi - cambaz
    athena - tarlaya ektim soğan
    athena - beyoğlu
    rammstein - du hast
    blink 182 - all the small things
    offspring - why don't you get a job
    the clash - should I stay
    nirvana - rape me
    lenny kravitz - fly away
    guano apes - big in japan
    ....

    bunlar bizim kendi repertuarımızdan parçalar, yani test edildiler. Bazıları yıllardır çaldığımız için artık sıkıyor. Gerçi bir parçanın tutmasında en önemli etken o parçayı nasıl pazarladığınız, yani sahnedeki sunumuzun nasıl olduğu. İyi bir şovla ve iyi bir yorumla koncking on heavens door gibi insanların artık bıktığı bir parçayla bile onları çoşturabilirsiniz.
  • -TeUFeL- • 20 Temmuz 2005 19:06 • #478913
    green day -idiot america
    eagle eye cherry-save tonight
    cranberries-promises
    duman-belki alışmam lazım-bebek
    ogün sanlısoy-bende özledim-pencere
    mor ve ötesi-yaz yaz
    6.cadde-sabuha
    kurban-sarı çizmlei mehmet ağa
    nirvana-smell like teen spirit
    greenday-basketcase
    papa roach-lost resort
    linkin park-numb-fainth
    should I stay should I go(adını hatırlayamadım
    grubun)
  • dexter_holland • 20 Temmuz 2005 23:09 • #478935
    AMAN, YİNE AYNI KONU... Neyse, Sepultura-Attitude. Birgün yaşım bara gitmek için müsait olduğunda bunu çalarlarsa adamların başlarından aşşağı 20likler atacağım valla...
  • tom696 • 21 Temmuz 2005 01:02 • #478962
    evet ayni konuyu bende açmistim ama bunda -klasik garaj tepkileri- vermeyelim olabilir yani.
    him-wicked game
    haluk levent-kagizman
    metallica(the misfits)-die,die my darling
    black sabbath-paranoid
    motorhead-ace of spades
    cranberries-salvation
    (bunlari barda degil kendi çapimizda çaliyoruz ama olsun yinede yazayim dedim=))
  • Mad_Slayer • 21 Temmuz 2005 03:51 • #478981
    bişey yazmaya gerek yok piyasa hepsi... kolay gelsin
  • cc_baran • 21 Temmuz 2005 11:02 • #478997
    Burzum - Black Spell Of Destruction
    Rotting Christ - Non Serviam
    Marduk - Azrael
    Cradle of Filth - Queen of Winter, Throned
    Venom - Black Metal



    Müşterinin topuklayışına tanık olun.
  • Mad_Slayer • 21 Temmuz 2005 11:06 • #478998
    hehhe aynen katılıyorum bu parçalar süper
  • ArchangeL666 • 21 Temmuz 2005 12:19 • #479001
    moonspell-alma mater


    hehe nasıl coşuyolar hem de..
  • _DEATH___ • 21 Temmuz 2005 14:03 • #479005
    kac tane saglam bar grubu kendi istedigi repertuari calabiliyoki?

    adamlar tarkan istiyo beeee
  • -TeUFeL- • 21 Temmuz 2005 14:09 • #479007
    marliyn manson sweetdreams
    sepultra nın hepsi olabilir
    metallica whishkey in the jar(metronom manyağı bi şarkı-fuel-sabbra cadabra
    lost prophets wake up-ride-we still kill the old way
    p.o.d-she fuckin' hates me-life on display-away from me
    maroon 5-she will be loved
    rhcp-otherside-californication
    soad-toxicity-chop suey-fuck the system
    kurban-ağlama değmez hayat-sus(enstrumental)-yosma
    creed-one last breath