evet ayni konuyu bende açmistim ama bunda -klasik garaj tepkileri- vermeyelim olabilir yani.
him-wicked game
haluk levent-kagizman
metallica(the misfits)-die,die my darling
black sabbath-paranoid
motorhead-ace of spades
cranberries-salvation
(bunlari barda degil kendi çapimizda çaliyoruz ama olsun yinede yazayim dedim=))