Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

söz yazarken anlatılanları yaşamak şart mı?

  • NefesAL • 3 Ağustos 2005 23:55 • #480322
    merak ediyorum.arkadaşlar aranızda söz yazanlar vardır.bi şarkıyı yazabilmek,sözleri hissedebilmek için anlatılanları yaşamak şart mı?
    ya da söz yazarken,anlatılanları yaşamış olmak sözleri ne derece farklı kılar?
  • berry88 • 4 Ağustos 2005 01:48 • #480337
    bence gerek yok..
    şarkı sözü yazmak için geniş bir bakış açın varsa yaparsın neden olmasın...
    başkalarının gözüyle bakabiliyorsan olaylara olur bence...
  • thriller • 4 Ağustos 2005 02:03 • #480338
    Böyle bir şeyi nerden çıkardın.Sezen Aksunun 600 tane yayınlanmış şarkısı var.Hepsini yaşaması mümkünmü? Bütün bestecilerin sözleri yaratmadır.Genelde yani
  • Serpent_King • 4 Ağustos 2005 02:21 • #480339
    o zaman anathemadaki adamların intihar etmeleri lazımdı...
  • dexter_holland • 4 Ağustos 2005 13:32 • #480361
    Hayır, birşeyi hissetmek için yaşaman lazım değil.
    Yazarlar yaşadıklarını yazmazlar, yaşadıklarından etkilenirler, daha da önemlisi düşündüklerini yazarlar yaşadıklarını değil. Yeter ki sana aykırı birşeyler olmasın sözlerde. Mesela sen asla bir erkeğin arkasından ağlamayacak biriysen ve sözlerinde "dön noooolur" dersen pek güzel söyleyemezsin şarkıyı...
  • -Hatebreeder- • 4 Ağustos 2005 13:50 • #480367
    Söz yazmak şartmı?
    Peki biri bana söz yazabir mi? söz lazım da