Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

söz yazarken anlatılanları yaşamak şart mı?

  • dexter_holland • 4 Ağustos 2005 13:32 • #480361
    Hayır, birşeyi hissetmek için yaşaman lazım değil.
    Yazarlar yaşadıklarını yazmazlar, yaşadıklarından etkilenirler, daha da önemlisi düşündüklerini yazarlar yaşadıklarını değil. Yeter ki sana aykırı birşeyler olmasın sözlerde. Mesela sen asla bir erkeğin arkasından ağlamayacak biriysen ve sözlerinde "dön noooolur" dersen pek güzel söyleyemezsin şarkıyı...
Bu konunun tüm mesajları