Hayır, birşeyi hissetmek için yaşaman lazım değil.
Yazarlar yaşadıklarını yazmazlar, yaşadıklarından etkilenirler, daha da önemlisi düşündüklerini yazarlar yaşadıklarını değil. Yeter ki sana aykırı birşeyler olmasın sözlerde. Mesela sen asla bir erkeğin arkasından ağlamayacak biriysen ve sözlerinde "dön noooolur" dersen pek güzel söyleyemezsin şarkıyı...