Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlemekten asla bıkmayacağınız bir şarkı varmı?:)))

  • PaRaDiGmAcHeTe • 23 Eylül 2005 00:58 • #485821
    As I Lay Dying - Forever
    Poison The Well - Nerdy
    Flaw - Best I Am

    asla bıkamam bunlardan..
  • dntucry_m • 24 Eylül 2005 16:41 • #485916
    çooook hangi birini yazayım bilmiyorum ama lake of tears solitude ve nirvana like teen spirit bulardan sadece ikisi.....
    müzik olsunda gerisi hiç önemli degil:)
  • letmefree • 24 Eylül 2005 19:04 • #485925
    asla mı? sanırım kurbandan yosma,zor güzel,uyut beni, gripinden yüzümden düşen bin parça fd den buralardangitme, dumandan masal özgürlüğün ülkesiya zaten ben müzik dinlemekten hiç bıkmam ki..
  • Metal_cash • 24 Eylül 2005 19:17 • #485928
    mr.jack - system of a down
  • tabularasa • 25 Eylül 2005 02:41 • #485960
    ben herhalde guns'n roses'dan 'you could be mine'ı usanmadan dinlerim
  • multi • 25 Eylül 2005 11:29 • #485975
    lenny kravitz
    butterfly.
    kısa ve öz, akılda kalıcı.
  • metalism • 25 Eylül 2005 12:34 • #485977
    death-lack of comprehension
  • emoz • 15 Kasım 2005 16:48 • #488875
    guns n roses-scom,nightrain,knockın on heavens door we kurbanın butun albumleri
  • Nofx • 15 Kasım 2005 20:29 • #488876
    buraya bence bıkmadığım şarkıyı yamanın hiç bir anlamı yok ama madem sordun söyeleyeyim :P Alkaline Trio-All on black ,Senses Fail-rum is for drinking not burning
  • düşyılmaz • 15 Kasım 2005 21:01 • #488877
    valla dinlemekten asla bıkmayacağım diyecek kadar emin değilim kendimden

    ama erkan oğur'un pencereönü çiçeği yorumunu senelerdir dinliyorum

    bıkmadım da :)