-
As I Lay Dying - Forever
Poison The Well - Nerdy
Flaw - Best I Am
asla bıkamam bunlardan..
-
çooook hangi birini yazayım bilmiyorum ama lake of tears solitude ve nirvana like teen spirit bulardan sadece ikisi.....
müzik olsunda gerisi hiç önemli degil:)
-
asla mı? sanırım kurbandan yosma,zor güzel,uyut beni, gripinden yüzümden düşen bin parça fd den buralardangitme, dumandan masal özgürlüğün ülkesiya zaten ben müzik dinlemekten hiç bıkmam ki..
-
mr.jack - system of a down
-
ben herhalde guns'n roses'dan 'you could be mine'ı usanmadan dinlerim
-
lenny kravitz
butterfly.
kısa ve öz, akılda kalıcı.
-
death-lack of comprehension
-
guns n roses-scom,nightrain,knockın on heavens door we kurbanın butun albumleri
-
buraya bence bıkmadığım şarkıyı yamanın hiç bir anlamı yok ama madem sordun söyeleyeyim :P Alkaline Trio-All on black ,Senses Fail-rum is for drinking not burning
-
valla dinlemekten asla bıkmayacağım diyecek kadar emin değilim kendimden
ama erkan oğur'un pencereönü çiçeği yorumunu senelerdir dinliyorum
bıkmadım da :)