-
ruh halim ne olursa olsun her zaman ölene kadar sıkılmadan dinleyeceğim bi şarkı var paul gilbert double trouble
-
MetallicA - outlaw torn
eğer şöyle oturup müzik dinleyeceksem yıllardır hep bu şarkıyı en çok dinlemişimdir
-
metallica master of puppets
-
tender surrender ve the crying machine
-
Skid Row - In A Darkened Room
-
kornun sarkilarin, dinlemekten asla b1kmam sonra rancid lala bamba asl1nda rancidden de hiç b1kmam ya neyse :D coverdan daa sonra guano apes big in japan coverdan daa sonra nofx hotel california coverdan
-
placebo without you I m nothing....at all
-
evet çooooook haklısın çoookkk
without you i m nothing
-
kesinlikle without you i m nothing bi de days before you came
-
aslında benim için 2 şarkı var: 1. "herşey çok güzel olacak" filmi soundtrack albümünden, "bir zamanlar fırtınalar estirirdim" adlı şarkı; 2. "Buddha Bar 3" ten "A Night in Lenasia"