Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlemekten asla bıkmayacağınız bir şarkı varmı?:)))

  • js_madboy • 10 Eylül 2005 08:52 • #484677
    ruh halim ne olursa olsun her zaman ölene kadar sıkılmadan dinleyeceğim bi şarkı var paul gilbert double trouble
  • tweeder • 10 Eylül 2005 10:25 • #484681
    MetallicA - outlaw torn

    eğer şöyle oturup müzik dinleyeceksem yıllardır hep bu şarkıyı en çok dinlemişimdir
  • slayer666xxx • 10 Eylül 2005 10:28 • #484682
    metallica master of puppets
  • bimilyon1 • 10 Eylül 2005 21:07 • #484749
    tender surrender ve the crying machine
  • KerryKing • 11 Eylül 2005 01:08 • #484783
    Skid Row - In A Darkened Room
  • tuuce • 11 Eylül 2005 01:34 • #484788
    kornun sarkilarin, dinlemekten asla b1kmam sonra rancid lala bamba asl1nda rancidden de hiç b1kmam ya neyse :D coverdan daa sonra guano apes big in japan coverdan daa sonra nofx hotel california coverdan
  • metalbolik • 11 Eylül 2005 18:06 • #484854
    placebo without you I m nothing....at all
  • placebom • 14 Eylül 2005 10:54 • #485014
    evet çooooook haklısın çoookkk
    without you i m nothing
  • Juvelia • 14 Eylül 2005 22:25 • #485054
    kesinlikle without you i m nothing bi de days before you came
  • ilker_12 • 15 Eylül 2005 09:13 • #485069
    aslında benim için 2 şarkı var: 1. "herşey çok güzel olacak" filmi soundtrack albümünden, "bir zamanlar fırtınalar estirirdim" adlı şarkı; 2. "Buddha Bar 3" ten "A Night in Lenasia"