Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlemekten asla bıkmayacağınız bir şarkı varmı?:)))

  • ilker_12 • 15 Eylül 2005 09:13 • #485069
    aslında benim için 2 şarkı var: 1. "herşey çok güzel olacak" filmi soundtrack albümünden, "bir zamanlar fırtınalar estirirdim" adlı şarkı; 2. "Buddha Bar 3" ten "A Night in Lenasia"
Bu konunun tüm mesajları