-
olum cengisssss baba ayrı o fantaziiii müziğin kralı ona laf söyletmem...taverna müziğin kralıda fatih ürek tek geçerim nihaaaaaa
-
anathema,my dying bride:D
-
ya dostlar belki kişiliği 5 para etmez ama iboda iyidir yani..kim söylemezki onun şarkılarını değil mi...
-
orhan baba
müslüm babada iyidir..
-
nev in üstüne tanımam :) hahahahahahahaha arabesk rockın öncüsü!!
gerçi müslüm babada rock albüm yapıcakmış hadi hayırlısı:))
-
orhan baba rulezzzzz!
-
Evet İbo fikrine ben de katılıyorum, özellikle eski şarkılarıyla. Ayrıca tam anlamıyla arabesk olarak görmesem de (başlığın esnek olduğunu düşünerek)ve de adı geçtiği için Orhan Gencebay Türk müziğinin vazgeçilmezlezlerinden biridir her zaman, diyor ve yukarıdaki fikirlere katılıyorum.
-
hakki bulut ?! arabesk mi
-
hakkı baba arabeskin önde gidenlerinden dostum..manyak ses varya adamda değeri bilinmiyor..
-
arabesk-fantezi dalında ibo dan öte bilmem.
tip biraz itici de olsa adam işi iyi yapıyor.
onun için ben ibo derim..