Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En sevdiginiz arabesk sanatçilar kimler?

  • -TeUFeL- • 18 Ağustos 2005 19:22 • #481866
    olum cengisssss baba ayrı o fantaziiii müziğin kralı ona laf söyletmem...taverna müziğin kralıda fatih ürek tek geçerim nihaaaaaa
  • mor_ve _ötesi • 18 Ağustos 2005 19:45 • #481868
    anathema,my dying bride:D
  • metalkuzucuk • 18 Ağustos 2005 20:40 • #481884
    ya dostlar belki kişiliği 5 para etmez ama iboda iyidir yani..kim söylemezki onun şarkılarını değil mi...
  • pUnKeR • 18 Ağustos 2005 22:00 • #481889
    orhan baba

    müslüm babada iyidir..
  • yeşilsincap • 18 Ağustos 2005 22:02 • #481890
    nev in üstüne tanımam :) hahahahahahahaha arabesk rockın öncüsü!!
    gerçi müslüm babada rock albüm yapıcakmış hadi hayırlısı:))
  • rickenbacker • 18 Ağustos 2005 23:43 • #481907
    orhan baba rulezzzzz!
  • Istillovehim • 19 Ağustos 2005 01:11 • #481913
    Evet İbo fikrine ben de katılıyorum, özellikle eski şarkılarıyla. Ayrıca tam anlamıyla arabesk olarak görmesem de (başlığın esnek olduğunu düşünerek)ve de adı geçtiği için Orhan Gencebay Türk müziğinin vazgeçilmezlezlerinden biridir her zaman, diyor ve yukarıdaki fikirlere katılıyorum.
  • the_distillers • 19 Ağustos 2005 09:32 • #481922
    hakki bulut ?! arabesk mi
  • metalkuzucuk • 19 Ağustos 2005 10:36 • #481925
    hakkı baba arabeskin önde gidenlerinden dostum..manyak ses varya adamda değeri bilinmiyor..
  • MLPR • 19 Ağustos 2005 12:03 • #481928
    arabesk-fantezi dalında ibo dan öte bilmem.
    tip biraz itici de olsa adam işi iyi yapıyor.
    onun için ben ibo derim..