Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Çok Hangi Şarkıları Çalmaktan Zevk Alırsınız ???

  • pUnKeR • 18 Ağustos 2005 21:58 • #481888
    antiflag- die for your governmernt
  • bimilyon1 • 18 Ağustos 2005 23:20 • #481900
    steve vai - the crying machine ve for the love of god
  • Axl_Rose • 19 Ağustos 2005 00:38 • #481910
    Slayer - Black MAgic
  • Istillovehim • 19 Ağustos 2005 01:05 • #481912
    Anathema - Transacoustic
  • Trouble • 19 Ağustos 2005 11:35 • #481926
    bi milyon kardeşimize katılıyorum steve vai eseri muhteşem bende canlı performansını dinnemiştim gerçekten harika bir parça.şahsende söleyecek olursam The Crow Color me once derim ..
  • the_distillers • 19 Ağustos 2005 11:54 • #481927
    this photograph is proof - taking back sunday
  • sos • 19 Ağustos 2005 19:11 • #481998
    motorbreath master of puppets enter sandman
  • sphinx_ac • 20 Ağustos 2005 00:49 • #482028
    stairway to heaven, lawdy mama, mr. crowley
  • human remains • 20 Ağustos 2005 01:38 • #482032
    koyu metallicacı da olsa herkesin mutlaka boş zamanında ya da yeni gitar alırken megadethten "tornado of souls"u çaldıklarını görüyorum.

    inkar etmeyin.
  • Axl_Rose • 20 Ağustos 2005 12:01 • #482045
    ben inkar ediyorum!!