Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Çok Hangi Şarkıları Çalmaktan Zevk Alırsınız ???

  • Trouble • 19 Ağustos 2005 11:35 • #481926
    bi milyon kardeşimize katılıyorum steve vai eseri muhteşem bende canlı performansını dinnemiştim gerçekten harika bir parça.şahsende söleyecek olursam The Crow Color me once derim ..
Bu konunun tüm mesajları