Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kurban'ın insanlar şarkısının girişine dair bi suçlama :)

  • ibanetze • 19 Ağustos 2005 15:21 • #481948
    iron maidenin bi şarkısının rifinin aynısı.. :)

    ama şarkıyı çıkaramadım şimdi..

    brave new world albümünden bi şarkıydı yanılmıyosam..
  • josf_in • 19 Ağustos 2005 15:46 • #481964
    hastane bir insana bu kadar mı yarar ya.......
  • craSSa • 19 Ağustos 2005 15:47 • #481965
    İbanetze ağır ol abi. Bi gelmişin topic doldurmuşun forumu. Eheh konuya gelirsek Iron Maiden'la alakası yok Metallica - One şarkısının başındaki ağırdan giren gitarlara benziyor deniyor. Hakkaten de benziyor. Grup (idi) zaten Metallica'yı çok seviyor ve bu da bir gönderme olmalı rastlantı olamaz.
  • ibanetze • 19 Ağustos 2005 15:52 • #481969
    yok abi ben dinledim

    aynısıydı,akşam bulurum iron maiden cdsini

    iddamın sonuna kadar ardındayım :))
  • -TeUFeL- • 19 Ağustos 2005 18:23 • #481990
    olum ibanetze ne şeytan adamsın abi sen.benziyordur harbiden ama etkilenme olmuştur.kopyala-yapıştır bir grup değil abi kurban severim ben kurbanı,seni de severim ibanetze bak arada kaldım şimdi:)))
  • dexter_holland • 19 Ağustos 2005 18:50 • #481994
    Şebnemin bir önceki albümünde adını bilmediğim bir şarkı var, onun girişi direk aynısıydı matrixin müziğinin.
  • _betrola_ • 19 Ağustos 2005 20:49 • #482009
    biri adam gibi müzik yaparsa onlara ancak bok atmasını bilirsin di mi???
  • Nofx • 19 Ağustos 2005 21:53 • #482012
    Lann birol ilk önce şarkının adını öğren ondan sonra topic aç :))..Şimdi napalım iron maidenin bütün şarkılarınamı bakalım??Ahh başkası olcaktıki sen napcamı biliyosun :))
  • ibanetze • 20 Ağustos 2005 15:25 • #482076
    vay Betülüm kızmış..

    tamam hemen geri aldım sözlerimi :)
  • ibanetze • 20 Ağustos 2005 15:49 • #482078
    olm şarkının adıııı;

    the thin line between love and hate

    aynısı valla :))