Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kurban'ın insanlar şarkısının girişine dair bi suçlama :)

  • SONİC • 25 Ağustos 2005 18:53 • #482664
    malesef ki haklısınız. ben bi kurban fanatiğiyim ve bunu bi arkadaşım sayesinde fark ettim.ama arkadaşlar şu bi gerçekki insanlar yeni bişeyler yaparken bilmediği eskiparçaların melodilerine benzeme ihtimali çokda az sayılmaz belkide bundan kaynaklanıyodur ya da poliyannacılıktır bilmiyorum ^_^ nediim .
  • _soloistdeve_ • 26 Ağustos 2005 00:16 • #482699
    Aynı abi valla... Harbiden naapmış bunlar ya...
  • bigbooots • 26 Ağustos 2005 16:23 • #482766
    garajın uğur dündarı mübarek!!
  • -TeUFeL- • 26 Ağustos 2005 18:24 • #482777
    ne uğur dündarı olum sadettin teksoyu hauhauhuahuahuh:hrrhrrrr:)
  • erdyy • 26 Ağustos 2005 18:42 • #482779
    ya once sarkının adını söylesene yaw:)bizi arsiv arsiv,cd cd gezdirme;)merak ettim bakacam:))))))))
  • ibanetze • 26 Ağustos 2005 18:48 • #482782
    yazdım üstad

    the thin line between love and hate

    albümün adı da;brave new world..
  • firehole • 26 Ağustos 2005 20:33 • #482802
    şarkının introsuna özellikle hasta olmuştum ama eleman haklı valla çok benziyo neyse abi benziyo işte "insanlar"ın kötü bi şarkı olduğu anlamına gelmez.
  • Metal milita • 26 Ağustos 2005 23:45 • #482843
    şarkıyı dinlemedin ama Iron maiden çalıntısıysa dağıtırım ortalığı.......
  • firehole • 26 Ağustos 2005 23:46 • #482844
    msn var mı gönderiyim abi
  • Adnan Kantarcı • 27 Ağustos 2005 04:34 • #482864
    sadece bu kadar mı... tool dinleyin...albümdeki parçaların bazı kısımlarında tool ezgilere rastlarsınız...hem de sıklıkla...
    Gulyabani!