malesef ki haklısınız. ben bi kurban fanatiğiyim ve bunu bi arkadaşım sayesinde fark ettim.ama arkadaşlar şu bi gerçekki insanlar yeni bişeyler yaparken bilmediği eskiparçaların melodilerine benzeme ihtimali çokda az sayılmaz belkide bundan kaynaklanıyodur ya da poliyannacılıktır bilmiyorum ^_^ nediim .