Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kurban'ın insanlar şarkısının girişine dair bi suçlama :)

  • firehole • 26 Ağustos 2005 20:33 • #482802
    şarkının introsuna özellikle hasta olmuştum ama eleman haklı valla çok benziyo neyse abi benziyo işte "insanlar"ın kötü bi şarkı olduğu anlamına gelmez.
Bu konunun tüm mesajları