Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Megadeth ve Iron Maıden hakkında Goruslerınız seven yada sevmeyen

  • Metal milita • 24 Ağustos 2005 01:20 • #482446
    remember tomorrow....
  • rickenbacker • 11 Eylül 2005 20:22 • #484866
    ikisi de harikadır başka söylenecek laf mı var?
  • re-arranger • 11 Eylül 2005 20:32 • #484867
    çok mu eğlenceli kardeş
  • rickenbacker • 11 Eylül 2005 22:17 • #484876
    ? bana mı dedin??
  • orangeblossom_ • 12 Eylül 2005 02:08 • #484888
    valla megadethe bi türlü ısınamadım ama ıron maiden bi tanedir
  • Axl_Rose • 12 Eylül 2005 04:04 • #484889
    ikiside en sevdiğim iki grupdur... bu topicin fazla uzamamasını umuyorum, çünkü bu harika gruplara b*k atacak bir a....k....ç...........u çıkarsa bende kendimi tutamam ve üyeliğim forumlarda kavga ettiğim için 10. kez dondurulur...
  • G-han • 12 Eylül 2005 14:31 • #484904
    megadeth sssssssssssüüüüüüüppppppppeeeeeeeerrrrrr, iron maiden daha daha süüüüüüüüüüüüüüüüppppppppeeeeeeeerrrrrrrrrr...
  • gokcen • 12 Eylül 2005 20:21 • #484916
    iron maiden bi albümünü baştan sona dinleyemediğim yegane grup..
    marty bi yere el attıysa düşünmek ve dinlemek için bi saniye bile vermem kendime...rust in peace ve Youthanasia..Train Of Consequences ve The Killing Road(mustaine imzalı) da favori parçalarım..
  • Darth_Vader • 13 Eylül 2005 04:18 • #484936
    İKİ GRUP DA BİRBİRİNDEN HARİKA!!!!!!!!!!!!1

    saygılarımla..

    s.t.c.o.p.
  • Mad_Slayer • 13 Eylül 2005 11:49 • #484939
    ikiside çok baba gruptur, biri Thrash diğeriİse NWOBHM ibabasıdır, ama ben her zaman iron maiden derim
    iron maiden'i canlı seyretmek için nelerimi vermezdim
    +1