iron maiden bi albümünü baştan sona dinleyemediğim yegane grup..
marty bi yere el attıysa düşünmek ve dinlemek için bi saniye bile vermem kendime...rust in peace ve Youthanasia..Train Of Consequences ve The Killing Road(mustaine imzalı) da favori parçalarım..