Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Megadeth ve Iron Maıden hakkında Goruslerınız seven yada sevmeyen

  • gokcen • 12 Eylül 2005 20:21 • #484916
    iron maiden bi albümünü baştan sona dinleyemediğim yegane grup..
    marty bi yere el attıysa düşünmek ve dinlemek için bi saniye bile vermem kendime...rust in peace ve Youthanasia..Train Of Consequences ve The Killing Road(mustaine imzalı) da favori parçalarım..
Bu konunun tüm mesajları