Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya ben kazmayım bi istek sizden

  • cliffleeburton • 31 Ağustos 2005 00:50 • #483580
    arkadaşlar şu şebnem ferahın yağmurlar şarkısının tabı varmı akor var garajda anlamadım tabı varsa bi gonderebilirmisiniz.........bakın arkadaşlar ciddiyim
  • paradigm_shift • 31 Ağustos 2005 19:51 • #483690
    makul bi fiyata yazarım ;)

    insanlık öldü...
  • tweeder • 31 Ağustos 2005 20:16 • #483692
    akoru anlamadınmııı kolay gelsin kardeş
  • lanetliçocuk • 31 Ağustos 2005 20:49 • #483696
    yeni başladın sanırım gitara.. gitarakor.com'a bi bak.. belki işine yarar bişeyler bulursun.
  • cliffleeburton • 1 Eylül 2005 22:46 • #483842
    sağolun arkadaşlar arkadaşlar