İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
ya ben kazmayım bi istek sizden
cliffleeburton
• 31 Ağustos 2005 00:50 •
#483580
arkadaşlar şu şebnem ferahın yağmurlar şarkısının tabı varmı akor var garajda anlamadım tabı varsa bi gonderebilirmisiniz.........bakın arkadaşlar ciddiyim
paradigm_shift
• 31 Ağustos 2005 19:51 •
#483690
makul bi fiyata yazarım ;)
insanlık öldü...
tweeder
• 31 Ağustos 2005 20:16 •
#483692
akoru anlamadınmııı kolay gelsin kardeş
lanetliçocuk
• 31 Ağustos 2005 20:49 •
#483696
yeni başladın sanırım gitara.. gitarakor.com'a bi bak.. belki işine yarar bişeyler bulursun.
cliffleeburton
• 1 Eylül 2005 22:46 •
#483842
sağolun arkadaşlar arkadaşlar