Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya ben kazmayım bi istek sizden

  • cliffleeburton • 31 Ağustos 2005 00:50 • #483580
    arkadaşlar şu şebnem ferahın yağmurlar şarkısının tabı varmı akor var garajda anlamadım tabı varsa bi gonderebilirmisiniz.........bakın arkadaşlar ciddiyim
Bu konunun tüm mesajları