Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ne oldu bizim 3AKORLU şarkılarımıza???!!!!

  • metalheart • 5 Eylül 2005 03:23 • #484118
    İşin güzelliği o 3akordan bambaşka tınılar çıkarmaktı..Ama ne yazık ki bugün yapılan aynı tınılara farklı yorum yapmak,farklı söz yazmak...Sanırım Rock ülkemizde yavas yavas popun kısırlığına giriyor..Ve kimse de bu ülke de Rock Müzik Patlaması gibi abuk sabuk şeyler söylemesin lütfen..
  • GaRaJ Arabası • 5 Eylül 2005 12:31 • #484138
    Eğitim Şart..!