İşin güzelliği o 3akordan bambaşka tınılar çıkarmaktı..Ama ne yazık ki bugün yapılan aynı tınılara farklı yorum yapmak,farklı söz yazmak...Sanırım Rock ülkemizde yavas yavas popun kısırlığına giriyor..Ve kimse de bu ülke de Rock Müzik Patlaması gibi abuk sabuk şeyler söylemesin lütfen..