Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en iyi piyanist/klavyeci kimdir??

  • bimilyon1 • 10 Eylül 2005 21:05 • #484748
    pianaistler chopin ve rahmaninov
    klavyeci olarak da arif susam
    keh keh..
  • scalloped • 10 Eylül 2005 21:35 • #484751
    jordan rudess..hem piyanist,hem klavyeci,hem de gitaristtir,ötesi yoktur.
  • scalloped • 10 Eylül 2005 21:35 • #484752
    ....
  • scalloped • 10 Eylül 2005 21:35 • #484753
    ..
  • JordanRudess • 11 Eylül 2005 21:24 • #484870
    Rock olarak bakarsanız tabi ki Jordan Rudess derim.. Çünkü adamda yaklaşık 10 senelik bir Klasik Müzik eğitimi var. Ya da Vitalij Kuprij olabilir.
    Klasik derseniz de Glenn Gould ve Richter derim.
  • metronom_87 • 17 Kasım 2005 01:18 • #488940
    yabancı müzik hiç dinlemedim dinlemem de...
    benim bir numaram tuluyhan uğurlu, ikinci ise fahir atakoğlu
  • rage_of_nature • 17 Kasım 2005 20:03 • #488967
    bence vangelis...
  • LooP • 20 Kasım 2005 11:50 • #489093
    kevin moore !!!
  • deady_ykal • 20 Kasım 2005 18:08 • #489118
    yok amy lee...
  • klavyeci • 26 Kasım 2005 12:17 • #489479
    pianist:F. CHOPIN
    keyboard:J.LORD-C.KOREA
    klavyeci:klavyeci-fibonnaci-cepci-röntcü