Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en iyi piyanist/klavyeci kimdir??

  • pengasus • 6 Eylül 2005 23:37 • #484346
    valla en iyisini bilmem ama tarz olarak ray charles
  • re-arranger • 6 Eylül 2005 23:50 • #484349
    ehe bence de Ozan Tügen. dostum bence bu forum iş yapmaz. Kaç kişi ilgileniyo klavyecilerle. mesela bi europe vardı ya hani "it's the final countdown" falan diyodu mesela ben o şarkıyı dinledikten sonra klavyeden tiksindim. Ama Bon Jovi de klavye güzel, Anathema'da süper. yani daha çok kim olduğu değil de bulunduğu grup önemli. Yani solo arkadaşları bilmiyorum tabi.
  • Vengeance • 6 Eylül 2005 23:56 • #484350
    o bu değilde bu kadar cok başlık açmanın ve hepsininde anket olmasının mantığını anlamadım. eh bari forumla alakalı olarak cevap vereyim en iyisi bence şeref atak. şimdi mutlumusun. bunu ne olarak alırsan al bu tepkim başlıklarının hemen hemen hepsinin ankete dönüşmesi seviyeyi düşürmeyin.
  • scalloped • 7 Eylül 2005 02:08 • #484357
    cengiz kurtoğlu'dur..
  • Savas_Khan • 7 Eylül 2005 05:11 • #484361
    klavsen için yazdığı şeylere bakarsak ve klavyeci tanımına uyan kişilerin çoğunun kendisinden esinlendiğini göz önüne alırsak;

    J.S.Bach
  • dazednconfused • 7 Eylül 2005 09:15 • #484367
    Jon Lord ?

    Konu eğer Rock müzik ve türevlerini kastederek açıldıysa derim ki Deep Purple'ın efsane klavyesi Jon Lord...
  • LeTHaL_aNgLo • 7 Eylül 2005 17:24 • #484406
    Tartışmanın anlamı yok Dimmu Borgir'den Mustis..dünya üstüne geçicek biri yok!!!
  • Single_FACTOR • 7 Eylül 2005 17:26 • #484407
    en iyi klvyeci, grubunuzda sizinle çalan ve paraya tarza önem vermeyen klavyecidir :D
  • paradigm_shift • 7 Eylül 2005 18:36 • #484414
    klavyeci-Chick Corea

    piyanist-Sergei Rachmaninoff
  • ThErİoN • 7 Eylül 2005 22:24 • #484432
    Ray Manzarek.