o bu değilde bu kadar cok başlık açmanın ve hepsininde anket olmasının mantığını anlamadım. eh bari forumla alakalı olarak cevap vereyim en iyisi bence şeref atak. şimdi mutlumusun. bunu ne olarak alırsan al bu tepkim başlıklarının hemen hemen hepsinin ankete dönüşmesi seviyeyi düşürmeyin.