Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en iyi piyanist/klavyeci kimdir??

  • re-arranger • 6 Eylül 2005 23:50 • #484349
    ehe bence de Ozan Tügen. dostum bence bu forum iş yapmaz. Kaç kişi ilgileniyo klavyecilerle. mesela bi europe vardı ya hani "it's the final countdown" falan diyodu mesela ben o şarkıyı dinledikten sonra klavyeden tiksindim. Ama Bon Jovi de klavye güzel, Anathema'da süper. yani daha çok kim olduğu değil de bulunduğu grup önemli. Yani solo arkadaşları bilmiyorum tabi.
Bu konunun tüm mesajları