ehe bence de Ozan Tügen. dostum bence bu forum iş yapmaz. Kaç kişi ilgileniyo klavyecilerle. mesela bi europe vardı ya hani "it's the final countdown" falan diyodu mesela ben o şarkıyı dinledikten sonra klavyeden tiksindim. Ama Bon Jovi de klavye güzel, Anathema'da süper. yani daha çok kim olduğu değil de bulunduğu grup önemli. Yani solo arkadaşları bilmiyorum tabi.