-
50 centin club muzigiyle alakası bile yok.buda insanları club muziginden sogutuyor.ama neden aklımıza bumuzik turunun farklı turleri gelmşiyor.
psy trance,
trance
house
progressive house
vs......
-
ben de karıştırıyorum ikisini,anca bi şeye benziyo o zaman :)
-
he be,ne güzel laf etmişsin
-
"Club" diye tabir edilen mekanlarda 50 cent çalıyor. Ve ben alayından (rap,club vb.) tiksiniyorum.
-
haklısın kardeş
arkadaş önemli bi konuya değinmişin.
yani bu müzikten tiksinilmesinin nedeni 50 Cent ya da dale don dale yi söyleyen dallama gibi burnunun ortasına yumruk atasım gelen insanlar.
ama bu müzik bu değil. yani club müziği bu değil. ya da elektronik müzik, dance müzik bu değil.
bu adamlar o süper müziğin ismini kirletenler, ağzına sıçanlar, aq lar. ve ben o adamlardan sizden daha çok tiksiniyorum.
Neyse işte.
Konu hakkında muhabbet etmek falan isterseniz gelin msn e takılalım.
-
haklısın kardeş
cok uzuldum keske karistirilmasa.=))