Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden club muzikle 50 centi karıstırıyorlar

  • firat_ram • 10 Eylül 2005 14:33 • #484706
    50 centin club muzigiyle alakası bile yok.buda insanları club muziginden sogutuyor.ama neden aklımıza bumuzik turunun farklı turleri gelmşiyor.
    psy trance,
    trance
    house
    progressive house
    vs......
  • ibanetze • 10 Eylül 2005 18:37 • #484724
    ben de karıştırıyorum ikisini,anca bi şeye benziyo o zaman :)
  • gokcen • 10 Eylül 2005 20:12 • #484737
    he be,ne güzel laf etmişsin
  • da hui • 10 Eylül 2005 20:14 • #484739
    "Club" diye tabir edilen mekanlarda 50 cent çalıyor. Ve ben alayından (rap,club vb.) tiksiniyorum.
  • re-arranger • 10 Eylül 2005 23:39 • #484761
    haklısın kardeş

    arkadaş önemli bi konuya değinmişin.
    yani bu müzikten tiksinilmesinin nedeni 50 Cent ya da dale don dale yi söyleyen dallama gibi burnunun ortasına yumruk atasım gelen insanlar.
    ama bu müzik bu değil. yani club müziği bu değil. ya da elektronik müzik, dance müzik bu değil.
    bu adamlar o süper müziğin ismini kirletenler, ağzına sıçanlar, aq lar. ve ben o adamlardan sizden daha çok tiksiniyorum.
    Neyse işte.
    Konu hakkında muhabbet etmek falan isterseniz gelin msn e takılalım.
  • miami_karpuzu • 11 Eylül 2005 01:03 • #484781
    haklısın kardeş

    cok uzuldum keske karistirilmasa.=))