Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden club muzikle 50 centi karıstırıyorlar

  • re-arranger • 10 Eylül 2005 23:39 • #484761
    haklısın kardeş

    arkadaş önemli bi konuya değinmişin.
    yani bu müzikten tiksinilmesinin nedeni 50 Cent ya da dale don dale yi söyleyen dallama gibi burnunun ortasına yumruk atasım gelen insanlar.
    ama bu müzik bu değil. yani club müziği bu değil. ya da elektronik müzik, dance müzik bu değil.
    bu adamlar o süper müziğin ismini kirletenler, ağzına sıçanlar, aq lar. ve ben o adamlardan sizden daha çok tiksiniyorum.
    Neyse işte.
    Konu hakkında muhabbet etmek falan isterseniz gelin msn e takılalım.
Bu konunun tüm mesajları