Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hayatınızda en çok aynı sahneyi paylaşmak istediğiniz grup veya kişi kim?

  • _LiLaC_ • 20 Eylül 2005 13:15 • #485535
    aynı sahneyi paylaşmak ne haddime ama canlı performansını izlemek istediğim grup green day olabilir...
  • CaGDaSH • 20 Eylül 2005 16:26 • #485547
    Rancid,Anti-Flag hatta hala hayatta olsalardı Ramones,Sex Pistols... Abi süper başlık ve konu açmışsın,tüylerim diken diken oldu valla,tebrikler :D
  • gokcen • 20 Eylül 2005 19:03 • #485560
    4 yıldır dt dedim ölene kadar da aynı ismi telafuz etmek istiyorum
  • dew • 20 Eylül 2005 19:10 • #485561
    benim kesinlikle şebnem ferah türkiyenin en büyük kadın rock şarkıcısı o bence inşallah gün gelir hayallerim gerçek olur... ne diiym
  • paradigm_shift • 20 Eylül 2005 19:25 • #485565
    mümkünse Dream Theater gibi aşkın bi grup olmasın,o sahnede rezil olmak var dehaların yanında..manga gibi tırt bi grup olabilir mesela,ki saygı görelim...bkz.disenchant(izmir) yapmıştır..
  • gokcen • 20 Eylül 2005 19:37 • #485567
    he he...doğru dersin...zaten bende o sahnede olsam olsam figüran olabilirim ancak, hem belkim petrucci bi soloda benim için yazar
  • death_glory • 20 Eylül 2005 20:05 • #485569
    yavuz çetin
  • punk_girl_punk • 20 Eylül 2005 20:06 • #485570
    placebo
    garbage
    children of bodom
  • paradigm_shift • 20 Eylül 2005 22:43 • #485589
    he he...doğru dersin...zaten bende o sahnede olsam olsam figüran olabilirim ancak, hem belkim petrucci bi soloda benim için yazar


    bırak solo yazmasını,ben petrucci hazretlerinin üzerimde kendilerinin münasip gördüğü herhangi(!) bir yerin jack girişi olacağı bi amfiyi bile simule edebilirim.
  • need_a_cure • 20 Eylül 2005 23:09 • #485597
    yıl 1994 Metallica! Jason'un yerinde olabilirdim mesela!