he he...doğru dersin...zaten bende o sahnede olsam olsam figüran olabilirim ancak, hem belkim petrucci bi soloda benim için yazar
bırak solo yazmasını,ben petrucci hazretlerinin üzerimde kendilerinin münasip gördüğü herhangi(!) bir yerin jack girişi olacağı bi amfiyi bile simule edebilirim.