Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türkiyede bu zamana kadar yapılan en iyi müzik festivali hangisi?

  • _LiLaC_ • 21 Eylül 2005 23:15 • #485730
    türkiye bu tür müzik festivallerine yeni alışmaya başladı.ama en iyisi belki olmayabilir ama en ses getireni rock n coke...
  • Metal milita • 22 Eylül 2005 01:17 • #485741
    ses getirmesi neye yarıyo var mıydı 1. RTN gibisi be!!!!
  • ScarFace • 22 Eylül 2005 09:43 • #485752
    ta biki de rock'n coke..
  • gitarTELi • 22 Eylül 2005 10:01 • #485753
    tabi ki de yardımlasarock..
  • KaAaN • 22 Eylül 2005 21:54 • #485785


    ROCK'N COKE tabii ki türkiyenin buyıl gelenleriyle dünyanın en iyi festivali
  • kilisli • 22 Eylül 2005 21:59 • #485786
    Fuck'n Coke (Gerçek Festival)

    Ankara Maltepe Tophane Lojmanlarının bahcesinde yapılan Fuck'n Coke tabi ki.Grup Pena6 nın unlu vokali ve gitaristi canlı muzik yapmıstı.Ates basında mukemmel bir eğlenceydi.Her sene ağustos ayının sonlarında yapılan bu festival bu sene 3. kez yapıldı.Nedense hep aynı kişiler katılıyor ama çok super.
  • Fuckoffsystem • 22 Eylül 2005 22:02 • #485787
    Güzel

    Bencede maltepedeki fuck'n coke katıldım öneririm gerçekten mükemmel bir müzik şöleniydi.Solo gitarist Çağdaş katılmayarak bizi üzdü ama tunçun güzel beste ve vokali bizi coşturmaya yetti.Helal penaaltıye başarılarınızın devamını diliyorum.Bi sonraki fuck'n coka katılcak msınız haber veriri msn?
  • kilisli • 22 Eylül 2005 22:07 • #485789
    Güzel

    Arkadasım malesef Pena6 dağildi.Ben universite sebebiyle İstanbul'a taşınıyorum.Çağdaş denen o dallama solocu da ezik bi anadolu rock grubuna girdi.Ama olsun ben yeni grup toplarım İstanbul'dan.Seneye Fuck'n Coke da değisik eglenceler de planlıyoruz.Gecen seneki sponsorumuz Ürgüp Şarapları(köpek yatırıp kaldıran şarap)yla anlaşmamızı fes ettik.750bin zam gelmis.Bu sene Galata marka şaraplarla anlaşıcaz 1.5 ytl.O yuzden seneye kesin katıl dostum.Uçacaz yani...
  • Metal milita • 22 Eylül 2005 23:39 • #485804
    Güzel

    1.5 mu gruplar yaramazsa bi 10 şarap alır kaçarım bu arda Black Metal olursa grup toplar gelirim çalmaya olur mu?
  • Kkero • 23 Eylül 2005 00:16 • #485811
    Güzel

    Fuck'n Coke bence süper bir festival. Katılımcı sayısı artarsa daha da süper olacak. Bu seneki grup ve özellikle gitarist Tunç baya iyiydi. Sponsorun değişmesine üzüldüm, umarım yeni sponsorumuz Efes Pilsen olur. Ucuz Şaraptan sıklıdık. Ayrıca gelecek yıl katılımcıları t-shırt,şapka,çanta vb gibi hediyelerin bekledigini duydum.


    Hekeze İyi akşamlar... Ve iyi Festivaller