Arkadasım malesef Pena6 dağildi.Ben universite sebebiyle İstanbul'a taşınıyorum.Çağdaş denen o dallama solocu da ezik bi anadolu rock grubuna girdi.Ama olsun ben yeni grup toplarım İstanbul'dan.Seneye Fuck'n Coke da değisik eglenceler de planlıyoruz.Gecen seneki sponsorumuz Ürgüp Şarapları(köpek yatırıp kaldıran şarap)yla anlaşmamızı fes ettik.750bin zam gelmis.Bu sene Galata marka şaraplarla anlaşıcaz 1.5 ytl.O yuzden seneye kesin katıl dostum.Uçacaz yani...