Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GELİN!!!!!Türkiye'de jazz ı koruyalım sahip çıkıp cok organizasyon yapalım

  • bimilyon1 • 13 Ekim 2005 01:19 • #487059
    lahana daha iyi olur bence
  • Serpent_King • 13 Ekim 2005 02:39 • #487062
    anlaştık o zaman molekülle kurtarıyoruz
  • kutay__ • 13 Ekim 2005 03:42 • #487063
    caz sanki kelaynak kuşu. napıcaz herşeyin müşterisi belli.türkiye'de de hangi müzigin müşterisi var belli. bu gayette doğal. herkes kendini buldugu müzigi dinlemek ister.cazı bende cok severim ama gercekten korunacak bisey değil caz.tanınacak yaşanacak hatta solunacak birşey. yoksa noolur ki
    rtük tsm yi koruyalım dedi diye her kanalda tsm caldılar günün belli vakti. e nooldu? tsm yok olmaktan mı kurtuldu? hayır. zaten onu izlemek isteyen dinlemek isteyen belli ve o kitle yaşar gider. ama bazı müzikler asla genel biçimde bir akım olamaz. hangi ülkede herkes jazz dinliyor? ya da sizce herkesin bi anda hadi tsm dinliyoruz demesi mümkün mü? bazı seyler genis kitlelere ulaşamaz belki anlaşılamadıklarından belki itici olduklarından bunu tartısmıyorum ama onlar biraz cekici yapan bu gizemleri değil mi?
  • Single_FACTOR • 13 Ekim 2005 13:10 • #487070
    ya da sizce herkesin bi anda hadi tsm dinliyoruz demesi mümkün mü?

    Ogün Sanlısoy, Gaydirigubbap cemile'yi coverlasın bak o zaman millet nasıl TSM dinliyoruz der.

    Ayrıca da Buradan yetkililere sesleniyoruz: O.Sanlısoy Arabeskten sonra TSM yi de kurtasın !!!
  • mementra • 13 Ekim 2005 15:45 • #487086
    Ya arkadaşlar bence Jazz müzik bitmeye mahkum evet jazz ı severim ama makamsal müzik yapmak zorunda artık bence jazz cılar ya sting bile artık makamsal müzik yapıyo Kaçınılmaz son bence bu...
  • jimiturka • 17 Ekim 2005 19:13 • #487299
    .
  • pesimist • 17 Ekim 2005 22:08 • #487318
    hadi power rangers birleşelim jazz ı kurtarcaaz...

    dın dın dııııııııııın


    saygılarımla
    pesimist
  • dexter_holland • 17 Ekim 2005 22:52 • #487320
    Jazzın nesini koruyacağız ki? Önemli olan biraz reklamını yapmak. Birçok genç hayatları boyunca hiç jazz dinlememişler, ne olduğunu bilmiyorlar. Belki bilseler bayılacaklar, hayranı olacakalar... Diyorum ya, eğitim şart...
  • jimiturka • 19 Ekim 2005 20:19 • #487473
    ,,
  • HayalPerest • 20 Ekim 2005 08:37 • #487521
    cazı kurtarmakla neyi kastediyorsun? ne yapılmasını bekliyorsun? biraz daha somut olarak derdini ifade edebilirsen...