-
arkadaşlar metalciyim diye takılan bi avuç insan LACRİMAS'ın Ne olduğunu bilmiyor bu nasıl iştir anlamadım... lütfen laf olsun diye dinlemeyin , metalciliğinde içine etmeyin!!!!!!
-
var, selçuk:) çok pis dinler, sonra melankolik olur. zorla bana da dinletmiştir. iyidir hoştur, ancak 'metalci'statüsüne erişebilmek için zorunlu olduğu kanaatinde değilim.
-
oha bee!adamım iron maiden falan mı diyosun da biz mi anlamıyoruz..ne demek dinlemeyin içine etmeyin..mesela death_glory nin yine dinleyen arkadaşı varmış.benim o da yok ne dinleyen ne bilen arkideşim var..eyvah bana napcam şimdi..şu ana kadar dinlediklerim boşa gitmiş görüyomusun,ben şimdi neciyim..
-
eva end süper
-
ulan lacriması gördüm atladım hemen ne saçma topik miş lan bu :)
saygılarımla
pesimist
-
metalciyim diyen adam bu dandik grubu dinlemek zorundamiki? allhın her gunu dream tv de cıkan bu grubu herkes bilir.Git de azcık swedish ogren hoca sen.Bu grupla artistlik yapılmazzzzzzzz....
-
.
-
Lakrimas'ı laf olsun diye dinliyorum , vazgeçemiyorum.
Seviyorum.
-
İsimden kaybediyorlar ama ilk dönemi My Dying Bride son zamanları katatonia çabalıyorlar işte