Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

LACRİMAS PROFUNDERE dinleyeniniz varmı??

  • BaSS_MaN • 19 Ekim 2005 14:13 • #487439
    arkadaşlar metalciyim diye takılan bi avuç insan LACRİMAS'ın Ne olduğunu bilmiyor bu nasıl iştir anlamadım... lütfen laf olsun diye dinlemeyin , metalciliğinde içine etmeyin!!!!!!
  • death_glory • 19 Ekim 2005 14:36 • #487442
    var, selçuk:) çok pis dinler, sonra melankolik olur. zorla bana da dinletmiştir. iyidir hoştur, ancak 'metalci'statüsüne erişebilmek için zorunlu olduğu kanaatinde değilim.
  • musiclover • 19 Ekim 2005 15:03 • #487446
    oha bee!adamım iron maiden falan mı diyosun da biz mi anlamıyoruz..ne demek dinlemeyin içine etmeyin..mesela death_glory nin yine dinleyen arkadaşı varmış.benim o da yok ne dinleyen ne bilen arkideşim var..eyvah bana napcam şimdi..şu ana kadar dinlediklerim boşa gitmiş görüyomusun,ben şimdi neciyim..
  • psycho_cat • 19 Ekim 2005 15:12 • #487448
    eva end süper
  • pesimist • 20 Ekim 2005 00:19 • #487504
    ulan lacriması gördüm atladım hemen ne saçma topik miş lan bu :)


    saygılarımla
    pesimist
  • kilisli • 20 Ekim 2005 01:28 • #487506
    metalciyim diyen adam bu dandik grubu dinlemek zorundamiki? allhın her gunu dream tv de cıkan bu grubu herkes bilir.Git de azcık swedish ogren hoca sen.Bu grupla artistlik yapılmazzzzzzzz....
  • arkabahce__esk • 7 Ocak 2006 09:47 • #491271
    .
  • Noryth Aquanum • 7 Ocak 2006 12:56 • #491290
    Lakrimas'ı laf olsun diye dinliyorum , vazgeçemiyorum.
    Seviyorum.
  • andresson • 8 Ocak 2006 00:47 • #491354
    İsimden kaybediyorlar ama ilk dönemi My Dying Bride son zamanları katatonia çabalıyorlar işte