oha bee!adamım iron maiden falan mı diyosun da biz mi anlamıyoruz..ne demek dinlemeyin içine etmeyin..mesela death_glory nin yine dinleyen arkadaşı varmış.benim o da yok ne dinleyen ne bilen arkideşim var..eyvah bana napcam şimdi..şu ana kadar dinlediklerim boşa gitmiş görüyomusun,ben şimdi neciyim..