Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

YA arkadaşlar bekçi sizce gerçekmi yoksa sanalmı bekçi diye bişey yokmu YA?

  • garajcıl • 20 Ekim 2005 19:01 • #487563
    valla bunu merak ediyorum acaip hemde lütfen paylaşalım paylaşmak iyidir merakımı giderin yahu...
  • deli forever • 20 Ekim 2005 19:12 • #487564
    vardır yaa, olmalı yani...
  • Nofx • 20 Ekim 2005 19:15 • #487566
    nuri bu nuri fazla ciddiye almayın sıkılınca gider ;)
  • hic_yoktan_iyi • 20 Ekim 2005 23:14 • #487580
    gerçek canım...yardımlarından dolayı biliyorum herhangi bir konuda gerekli bir şekilde derdinizi belirtirseniz sağolsun destek oluyor yani gerçek ok...
  • davulist 35 • 21 Ekim 2005 11:16 • #487605
    var bekci olmaz olurmu.gercek hemde elledim :)
    ya şahsen bekciyle mesaj lastım ondan yani.var guzum var
  • cc_baran • 21 Ekim 2005 11:39 • #487610
    Nofx
    20 Ekim 2005 Perşembe / 19:15
    nuri bu nuri fazla ciddiye almayın sıkılınca gider ;)

    Hahaha, süper yaa :D

    davulist 35
    21 Ekim 2005 Cuma / 11:16
    var bekci olmaz olurmu.gercek hemde elledim :)

    Tööbee :))
  • garajcıl • 21 Ekim 2005 19:37 • #487645
    la baran la nofx siz beni eski nuri sandınız ama artık büyüdüm ben
  • Nofx • 21 Ekim 2005 19:39 • #487646
    ÖPEJEm :))
  • dexter_holland • 21 Ekim 2005 20:12 • #487648
    Buldunuz bunuyorsunuz, bu foruma nuriden daha iyi bir yazar gelmedi bea!
  • kutay__ • 22 Ekim 2005 04:53 • #487675
    Nuri reloaded

    bekçiyi bilmem ama nuri gerçek! hoşgeldin nuri :)