Nofx 20 Ekim 2005 Perşembe / 19:15 nuri bu nuri fazla ciddiye almayın sıkılınca gider ;)
davulist 35 21 Ekim 2005 Cuma / 11:16 var bekci olmaz olurmu.gercek hemde elledim :)