-
tori amos derim bende bir de placebo
-
öyle de peki şarkı olarak yazamazmısınız?öyle olsa daha kolay olcak
-
öyle de peki şarkı olarak yazamazmısınız?öyle olsa daha kolay olcak
-
abi şarkı ayırımı yapmadıysam hepsi zaten romantiktir..
-
Fear Factory cok romantik bak tam o işler için dinletebilirsin.
ılııl
-
hangi değerli sanatçımızın
-
killing us, çok hazırcısın.. araştır abi biraz :D
-
kız arkadaşıma değil ama.. aklımdaki kıza tek dinletebileceğim..ya da hitap edeceği parça PANTERA - I'M BROKEN.
-
al sana bir öneri. fates warning - road goes on forever
bu grubu bitirdiklerine inanamıyorum ya...
-
yaa romatik mi insalık anlamiyor kardesım romantikliği. bana soracak olrusanız bende :D salla gıtsın at ordan bı lethe calsın dursun..
olmadı Death - Voice Of The Soul Çalsın Hatta hiç durmasın ;)