Romantizm..Kime göre,neye göre? Benim için romantik olan bi şarkı senin için olmayabilir.X şarkısı oy birliğiyle romantik kabul edilmiştir.Ne ki şimdi bu? Sana göre romantik mi değil mi bilemem ama bana göre; Ronan Keating-When You Say Nothing At All
Sister Hazel-Champain High
3 Doors Down-Be Like That
Jeff Buckley-Everybody Here Wants You,Lilac Wine,Grace,Lover You Should've Come Over
Gary Moore-Midnight Blues
Vertical Horizon-The Best I've Ever Had
Bob Schneider-Big Blue Sea
Louis Armstrong-Do You Know What It Means To Miss New Orleans,Kiss Of Fire
Extreme-More Than Words
Frente-Bizarre Love Triangle
Mr. Big-To Be With You
bunlar süper romantik olmasa da;Jeff Buckley hariç;güzel bi ortam yaratmada işe yarayabilir.En azından bana bu konuda yardımcı oluyolar.Aranız düzeldikten sonra Havana Lounge Musica de Cuba-Campina
dinleyin:))
The Moody Blues - Nights In White Satin
Gary Moore - Parisienne Walkways
Eric Clapton - Wonderful Tonight
Roberta Flack & Peabo Bryson - Tonight I Celebrate My Love For You
Elvis Presley - I Cant Help Falling In Love With You
Bryan Adams - Everything I Do, I Do It For You