Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi metal grubu hangisi bakın metal diyom rock değil?

  • cc_baran • 12 Kasım 2005 19:32 • #488737
    En basit ve en saçma topic ödülü!

    lost word
    death iççin, dark tranquillity
    power , blind guardian ve COB
    thrash , metallica
    gothic metal - HIM,moonspell
    progressive-dream theatre

    arkadaşım kabus gibi sınıflandırma yapmışsın yahu.
    tarzları doğru bildiğine emin misin ?
  • death_glory • 12 Kasım 2005 20:00 • #488743
    En basit ve en saçma topic ödülü!

    şaka yapmış abisi
  • dexter_holland • 12 Kasım 2005 20:18 • #488745
    En basit ve en saçma topic ödülü!

    Türler hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Ama gerçekten değer verdiğim bir grup var metalde o da Sepultura.
  • Rejected • 12 Kasım 2005 20:57 • #488750
    slayer............
  • protest • 13 Kasım 2005 02:01 • #488764
    manover
  • kilisli • 13 Kasım 2005 02:37 • #488765
    Amon Amarth