Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DİNLEDİĞİNİZDE İÇİNİZDE CİNAYET DUYGULARINI UYANDIRAN ŞARKI VAR MI?

  • tabularasa • 7 Kasım 2005 13:42 • #488398
    mesela ben painkiller'i dinlediğimde bi acayip oluyorum:)ya gerçi sözlerin cinayetle alakası yok ama..müzik o hızda..sizin var mı?
  • dexter_holland • 7 Kasım 2005 17:53 • #488406
    Tabii. Çok h4rdcor3uz, çok metalciyiz biz. Böyle adam falan öldürmek isteriz, simsiyah giyiniriz. Rööaaaah!
  • Loffr • 7 Kasım 2005 18:17 • #488409
    direk my last sunrise derim :D
  • Holy_Bastard • 7 Kasım 2005 19:29 • #488413
    Zardanadam'ın Sarışınlar Boktur şarkısı :))) ...Sözlerin bana hatırlattığı kişi bende o isteği uyandırıyo gerçi şarkı değil :)
  • death_glory • 7 Kasım 2005 21:18 • #488418
    painkillerı judas priestten dinlemek vardır; deathten dinlemekse apayrıdır. bir de emirhandan dinlemek vardır:D

    DİNLEDİĞİNİZDE İÇİNİZDE CİNAYET DUYGULARINI UYANDIRAN ŞARKI VAR MI?
    elbette var; aylin aslımın tüm şarkıları mesela; ancak cinayetten ziyade işkence etme ve bundan zevk alma aşkıyla doluyorum. sigara kullanımına karşı olmama rağmen, bir paket malborayı yakıp yakıp vücudunun çeşitli yerlerinde söndürme arzusu beni benden alıyor... ahh aylin ahhh... ah bir de tarkan... tarkanın ismini duymak; kazıklı voyvodanın bende beden bulmasına yetiyo... ahh tarkan ahh...
  • Kanpp • 7 Kasım 2005 21:48 • #488419
    burzum-lost wisdom
    ragnarok-in nomine sathanas
  • lake bodom • 7 Kasım 2005 22:00 • #488423
    cinayet derken baskasını dıgıl ama kendımı oldurme ıstegı ortaya cıkaran sarkılar var...my dying bride_grace unhearing ve a kiss to remember!
  • hail mary • 7 Kasım 2005 22:13 • #488426
    tabii ki var;hande yener ve tüm şarkıları..cinayet duygusu ve bulantı duygusu..
  • davulist 35 • 8 Kasım 2005 09:33 • #488452
    metallica am ı evil...:)ne alaka demeyin salladım işte.baska bi sarkıda var onu dinledigimde tecavüz edesim geliyor.bi tane daha var onu dinledigimde intihar edesim geliyo.bi tane daha var onu dinledigimde ozzurasım geliyo.bi tane daha var dinledigimde babamı parmaklayasım geliyo.
  • Trouble • 8 Kasım 2005 12:48 • #488463
    tabi ki aynı zamanda xxx diesel sound track olan Hatebreed- İ Will be heart derim akabinde cypresshill den Trouble derim direk şarteli indirip olaya giriyorsun falan...