-
mesela ben painkiller'i dinlediğimde bi acayip oluyorum:)ya gerçi sözlerin cinayetle alakası yok ama..müzik o hızda..sizin var mı?
-
Tabii. Çok h4rdcor3uz, çok metalciyiz biz. Böyle adam falan öldürmek isteriz, simsiyah giyiniriz. Rööaaaah!
-
direk my last sunrise derim :D
-
Zardanadam'ın Sarışınlar Boktur şarkısı :))) ...Sözlerin bana hatırlattığı kişi bende o isteği uyandırıyo gerçi şarkı değil :)
-
painkillerı judas priestten dinlemek vardır; deathten dinlemekse apayrıdır. bir de emirhandan dinlemek vardır:D
DİNLEDİĞİNİZDE İÇİNİZDE CİNAYET DUYGULARINI UYANDIRAN ŞARKI VAR MI?
elbette var; aylin aslımın tüm şarkıları mesela; ancak cinayetten ziyade işkence etme ve bundan zevk alma aşkıyla doluyorum. sigara kullanımına karşı olmama rağmen, bir paket malborayı yakıp yakıp vücudunun çeşitli yerlerinde söndürme arzusu beni benden alıyor... ahh aylin ahhh... ah bir de tarkan... tarkanın ismini duymak; kazıklı voyvodanın bende beden bulmasına yetiyo... ahh tarkan ahh...
-
burzum-lost wisdom
ragnarok-in nomine sathanas
-
cinayet derken baskasını dıgıl ama kendımı oldurme ıstegı ortaya cıkaran sarkılar var...my dying bride_grace unhearing ve a kiss to remember!
-
tabii ki var;hande yener ve tüm şarkıları..cinayet duygusu ve bulantı duygusu..
-
metallica am ı evil...:)ne alaka demeyin salladım işte.baska bi sarkıda var onu dinledigimde tecavüz edesim geliyor.bi tane daha var onu dinledigimde intihar edesim geliyo.bi tane daha var onu dinledigimde ozzurasım geliyo.bi tane daha var dinledigimde babamı parmaklayasım geliyo.
-
tabi ki aynı zamanda xxx diesel sound track olan Hatebreed- İ Will be heart derim akabinde cypresshill den Trouble derim direk şarteli indirip olaya giriyorsun falan...