Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DİNLEDİĞİNİZDE İÇİNİZDE CİNAYET DUYGULARINI UYANDIRAN ŞARKI VAR MI?

  • EdiP • 8 Kasım 2005 13:47 • #488464
    Akira Yamaoka - Room of Angel...

    alsın seni götürsün başka alemlere =P
  • Nofx • 8 Kasım 2005 21:28 • #488480
    Bu tip forumları açan insanlar genelde aynıdır yaşları 15-17 arasında değişen metal müzik dinlemeyi cinayet,kan,ölümden ibret gören ve tahmini olarak metallica,sepultura,slayerdan başka bir şey bilmeyen ve dinlemeyen insanlardır.

    -ığrhh ohhh yeah
    -Oğlum yatağını toplasana
    -peki anne

    evlerinde bu diyologları görmek içten değildir...
  • death_glory • 8 Kasım 2005 22:02 • #488483
    yok dur bu başlığı açan insanı ben sana tanıtıyım; 20 yaşında, ruh sağlığı bozuk, altına işeyip biz onu kaba kuvvetle banyoya sokana kadar sidiğiyle yaşamayı kendine ilke edinmiş, taksim dolaylarında elden geçirmediği abi olmayan, fıstık gibi bi hatun:D hazırlık sınıfında okurken vat du yu du in yor sıpeyır taym sorularına, ay go tu akmerkez ay listın metalika vb yanıtlar verip duran beni sinir etmiş, elimi kana bulamak üzereyken vahşi cazibesiyle beni benden alan ve kankam olan bu yazıyı görürse de ..... yapacak olan balım.
  • miami_karpuzu • 8 Kasım 2005 23:11 • #488489
    nofx yapistirmis gene cevabi.bence ustune bisey yazmayin ya.gitsin uzaklassin buralar bu topic.
  • ibanetze • 9 Kasım 2005 12:18 • #488513
    nofx maşallah nemesis gibi :))

    "basit konuuuuğ basit konuuuğ" diye dolaşıyo ortada,kimi ezsem,kime laf soksam,kimi ağlatsam :)))

    bekçinin bi anlık insafından yararlanıp açtırmış gene o musibet niki :))
  • Nofx • 9 Kasım 2005 13:01 • #488525
    Bi ara üyeliğim donduruldu onumu diyosun :)
  • ibanetze • 9 Kasım 2005 13:47 • #488529
    estafurullah abi dondurulmak demiyelim de kısa bi süreliğine beklemeye alındın diyelim :)
  • Axell • 9 Kasım 2005 15:30 • #488540
    --(Özlem Tekin - Cinayet)-- Bu kadını her izledigimde onu öldüresim geliyo......
  • metronom_87 • 15 Kasım 2005 10:10 • #488839
    tuluyhan uğurlu - kaçış. müzik o kadar seri ve sürükleyici ki bnden cinayetten çok intihar isteğini tetikliyor dinlemenizi tavsiye ederim
  • rage_of_nature • 15 Kasım 2005 14:10 • #488860
    geçen gün cafe gibi bi yerde otururken adının gökhan bilmemne olduğunu söyledikleri bi herifin şarkısını çaldılar. amanın o ne etkileyici şarkıdır öyle! yani herif orda olsa, sıkıvercektim boğazını. genelde bi cafeye oturunca yeterince cinayet isteği uyanıyo zaten içinizde...