geçen gün cafe gibi bi yerde otururken adının gökhan bilmemne olduğunu söyledikleri bi herifin şarkısını çaldılar. amanın o ne etkileyici şarkıdır öyle! yani herif orda olsa, sıkıvercektim boğazını. genelde bi cafeye oturunca yeterince cinayet isteği uyanıyo zaten içinizde...