Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ya arkadaşlar taksim hakkında konuşalım biraz isterseniz..

  • Green alien • 18 Kasım 2005 12:29 • #488994
    taksim gurupları arttı falan yeni çıkanlar falan.. nedir bu şahlandılar birden...ama eski taksim gurupları nerdeeeeeee
    rock piyasası iyice büyüyor ama bir yandan da kötüleşiyor...biraz daa kalite gerekiyor bir çok gurup için...
    ROCK BİR HEVES DEĞİLDİR...
  • Nofx • 18 Kasım 2005 12:45 • #488999
    eski taksim grupları kimler mesela nerdeeee dedğin??
  • ibanetze • 18 Kasım 2005 14:10 • #489001
    biz :))

    şimdi Kocamustafapaşa'dayız ilkerlerin evinde :))
  • Holy_Bastard • 18 Kasım 2005 19:15 • #489024
    Evet Ploughman's Lunch grubunu çok severim :)))

    Hatta Kazım Koyuncu'nun Tsira'sına klip bile çektiler evde :P

    Hatta grubun gitaristi benim hafiften abim olur :)))
  • Holy_Bastard • 18 Kasım 2005 19:15 • #489025
    Evet Ploughman's Lunch grubunu çok severim :)))

    Hatta Kazım Koyuncu'nun Tsira'sına klip bile çektiler evde :P

    Hatta grubun gitaristi benim hafiften abim olur :)))
  • Leviathan • 19 Kasım 2005 03:38 • #489041
    yeni yüzyıl diye bir grup var inanılmaz çalıyorlar bilmiyorum duyanınız oldu mu hiç
  • NAZİ • 19 Kasım 2005 21:30 • #489060
    kremesepekeneslepankantaman grubu dağılmasaydı çok iyi olurdu
  • Leviathan • 22 Kasım 2005 04:39 • #489221
    taksimhakkında diye bir grup vardı müthişti
  • ibanetze • 22 Kasım 2005 12:41 • #489238
    şu an istiklal caddesinde olmak için neler vermezdim

    aaaah ah...
  • smellslikekurt • 22 Kasım 2005 14:09 • #489242
    gerçekten yaa, keşke şuan istiklalde babil cafe den çıkmış meydana doğru ilerliyo olsaydım!!