Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ya arkadaşlar taksim hakkında konuşalım biraz isterseniz..

  • Nofx • 22 Kasım 2005 15:55 • #489249
    smellslikekurt abi nickine koptum 3ü 1 arada gibi :)
  • __firat__ • 22 Kasım 2005 19:31 • #489257
    taksim itin kopugun yeridir.ben kadıkoyden caymam.hem huzurlu hem iyi...
  • smellslikekurt • 22 Kasım 2005 22:04 • #489265
    öyledir kardeşim;)
  • Nofx • 22 Kasım 2005 22:08 • #489267
    kadıköyde hiç abi 50 binliran varmı demedilermi???rex sinemasının önündeki ezik metalci varoşlar ne??Taksimde her çeşit insan var genelleme yapma..ben kadıköyde oturuyorum alaşkına kadıköyde ne var yaoww anlatında bilelim 2-3 ezik mekan dışında..
  • düşyılmaz • 22 Kasım 2005 22:18 • #489269
    ROCK BİR HEVES DEĞİLDİR...


    :D
  • __firat__ • 22 Kasım 2005 22:58 • #489273
    kadıkoyde bende oturuyorum aga.
    boganın asagısı dershane bolgesi oyle it kopuk dolu....ama rexx sinemasının onundekilere laf etme.cunki orada 6-7 yıldır muzikle ilgilenen arkadaslarım var.ve haklarını veriyorlar aletlerinin.ha bazen salak rap partileri olur o konuda dogru diyorsun...
  • ReFLeKS _GİTAR • 22 Kasım 2005 23:22 • #489276
    istiklalden şaşma :)))
    (nesi komik:P)
  • Ktulu • 23 Kasım 2005 00:06 • #489285
    ha bazen salak rap partileri olur o konuda dogru diyorsun...


    ahahah. evet ... hatta bu konuda ciddi önlemler alan metalci arkadaşlar (30-35 yaş civarında :)) var bildiğim..

    Rex'in önünü biraz kırmızıya boyayabilirler :))))






    Ya zaten adı çıkmış bi yer varsa orda illa ki kolpa tipler olucaktır, siz de takılmayıverin öyle yerlere.. Ama İstiklal Kadıköyden daha "kötüdür" diyebiliyosanız kesinlikle doğru söylüyosunuzdur :))))))

    Kadıköy'ün Haldun Taner'deki manzarası yeter benim için..
  • smellslikekurt • 23 Kasım 2005 21:05 • #489352
    boyayıııınnn

    evet abi onları ya kırmızıya, ya da mora boyamak lazm!! karar verin boyalar benden;)
  • gitarTELi • 24 Kasım 2005 12:03 • #489378
    Metallicada eski beyoğlu sokaklarından çıkma bir grup
    çok onceleri fransız konsolosluğunun arka sokağında bir meyhanede sahne almaya başlamışlar.


    bundan haberiniz yoktu dimi